To se vrátí skutečně!

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP”) obsahují práva a povinnosti společnosti Multinvent s.r.o. (dále jen „poskytovatel služeb”) a zákazníka (dále jen „zákazník”), který využívá služby elektronického obchodu podle § 2 písm. a) zákona CVIII z roku 2001 (dále jen „zákon o ochraně práv zákazníků”) poskytované poskytovatelem služeb prostřednictvím www.flatloop.cz a souvisejících webových stránek (dále jen „webová stránka” nebo „webové stránky”).

Účelem webových stránek provozovaných poskytovatelem služeb je komerční prodej produktů, které jsou na těchto stránkách k dispozici.

Tyto VOP se vztahují na všechny smlouvy a služby uzavřené mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem (dále společně jen „strany”) prostřednictvím výše uvedených webových stránek, bez ohledu na to, zda poskytovatel služeb nebo jeho zprostředkovatel provádí službu z Maďarska nebo ze zahraničí. Pokud zákazník při uzavírání obchodu vystupuje jako zástupce právnické osoby nebo jako fyzická osoba podnikatel, prohlašuje přijetím těchto VOP, že smlouvu uzavírá za účelem výkonu svého povolání, samostatně výdělečné činnosti nebo podnikatelské činnosti, a není tedy spotřebitelem podle § 8:1 odst. 1) 3) zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku (dále jen: občanský zákoník), ani podle § 2 písm. a) zákona CLV z roku 1997 o ochraně spotřebitele (dále jen: zákon o ochraně spotřebitele). Pokud je zákazník kvalifikován jako spotřebitel podle občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, poskytovatel služeb poskytne informace o právech a povinnostech spotřebitele vyplývajících z transakce prostřednictvím informací o ochraně spotřebitele a vzoru oznámení o odstoupení od smlouvy, které jsou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek.

Všichni zákazníci poskytovatele služeb jsou oprávněni využívat služeb webových stránek za předpokladu, že se na webových stránkách platně a úspěšně zaregistrují a přijmou ustanovení těchto VOP.

1. ÚDAJE O POSKYTOVATELI

  • Název: Multinvent Kft.
  • Sídlo: H-2030 Érd, Ciklámen utca 3/A. – Maďarsko
  • Registrační číslo společnosti: 13-09-168291
  • Daňové číslo: 24832827-2-13
  • E-mailová adresa: loopboomerangs@gmail.com
  • Telefonní číslo: 0036 20 980 6314
  • Dostupnost zákaznického servisu: v pracovní dny 08-16h

2. OBECNÉ INFORMACE

2.1 Nákup produktů poskytovaných poskytovatelem služeb je možný na základě elektronického podání žádosti o cenovou nabídku, jak je uvedeno v těchto VOP.

2.2 Zákazník odešle poskytovateli služeb svou poptávku na koupi daného produktu kliknutím na ikonu “Odeslat objednávku” po vyplnění všech povinných polí příslušného datového listu a ověření zadaných údajů. Poskytovatel služeb přijme nabídku zákazníka prostřednictvím potvrzujícího e-mailu, který bude výslovně obsahovat souhlas poskytovatele služeb. Takto uzavřená smlouva mezi stranami v maďarském jazyce se považuje za písemnou smlouvu. Poskytovatel služeb uloží smlouvu spolu s objednávkami, které budou následně přístupné po dobu stanovenou zákonem.

2.3 Poskytovatel služeb může čas od času uspořádat soutěž o ceny, a to buď na webových stránkách, nebo prostřednictvím svých platforem sociálních médií. Poskytovatel služeb poskytne zákazníkům další informace o podrobnostech příslušné soutěže o ceny v zadání soutěže o ceny nebo na rozhraní soutěže o ceny.

3. POVINNOSTI POSKYTOVATELE SLUŽEB

3.1 Poskytovatel služeb je povinen dodat zboží, převést vlastnické právo zboží a v případě potřeby poskytnout veškeré dokumenty týkající se zboží v souladu s těmito VOP. Místem plnění je sídlo dodavatele, není-li v těchto VOP stanoveno nebo mezi stranami dohodnuto jinak.

3.2 Pokud je v objednávce uvedena “Dodací adresa”, je poskytovatel služeb povinen dodat zboží zákazníkovi nebo zajistit jeho dodání způsobem, který zákazník uvedl v objednávce v části “Způsob dodání”. Zákazník nese náklady na přepravu, jak je uvedeno na webových stránkách. V případě převzetí zboží, jak je uvedeno v tomto článku, si zákazník může v průběhu objednávky zvolit jeden z následujících způsobů platby: bankovní převod, platba kreditní kartou, PayPal, dobírka.

3.3 Dodavatel dodá zboží v množství, kvalitě a popisu uvedeném ve smlouvě, uložené a zabalené v souladu se smlouvou.

4. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1 Poskytovatel služeb dodá produkt vybraný a objednaný na webových stránkách na dodací adresu uvedenou zákazníkem v potvrzení objednávky zaslaném zákazníkovi e-mailem do data uvedeného v potvrzení objednávky.

4.2 Poskytovatel služeb je povinen dodat objednané zboží v dodací lhůtě uvedené v potvrzovacím e-mailu po objednávce, přičemž dodací lhůta začíná běžet následující den po úplném zaplacení kupní ceny. Dodávku provádí přepravní společnost. Poskytovatel služeb není schopen dodat zboží v určitý čas (hodinu), pokud se strany písemně nedohodnou jinak. Poskytovatel služeb je povinen odeslat pouze ty výrobky, jejichž objednací cena byla připsána na bankovní účet poskytovatele služeb do 12:00 téhož dne.

4.3 Pokud má zákazník neuhrazenou fakturu po splatnosti, může poskytovatel služeb pozastavit poskytování služby až do jejího uhrazení a může započíst uhrazenou kupní cenu nové objednávky na předchozí dluh. Zákazník je povinen zaplatit úrok z prodlení v souladu s občanským zákoníkem ode dne prodlení do prvního dne kalendářního pololetí, v němž došlo k prodlení. Veškeré náklady spojené s vymáháním pohledávek nese zákazník.

4.4 Zákazník je povinen zásilku při doručení nebo převzetí podrobně zkontrolovat a v případě úplného doručení podepsat potvrzení o převzetí. Poskytovatel služeb nemůže následně uznat žádné reklamace vad. Zjistí-li zákazník poškození nebo nesrovnalosti, dopravce mu na jeho žádost zboží předá položkově a pořídí o tom na místě zápis. Za způsobené škody odpovídá dopravce.

4.5 Zákazník je povinen uhradit cenu své objednávky současně s objednávkou nebo nejpozději do 8 dnů od potvrzení objednávky. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu ceny za doručení, přičemž změna nabývá účinnosti ve stejném okamžiku, kdy je změna zveřejněna na webových stránkách. Změna nemá vliv na kupní cenu již objednaných produktů.

4.6 Všechny dodací podmínky uvedené v tomto článku se vztahují na objednávky podané e-mailem, telefonicky i osobně.

5. POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

5.1 Zákazník je povinen zaplatit kupní cenu a převzít zboží v souladu s ustanoveními těchto VOP.

5.2. Úhrada kupní ceny. Tato povinnost zákazníka zahrnuje přijetí všech opatření a splnění všech formalit nezbytných k tomu, aby bylo možné zaplatit cenu v souladu se smlouvou nebo právními předpisy, zejména občanským zákoníkem a zákonem o prodeji zboží. Není-li mezi stranami dohodnuto jinak nebo není-li v těchto VOP stanoveno jinak, zákazník provede platbu před tím, než dodavatel poskytne zákazníkovi zboží v souladu s těmito VOP.

5.3 Zákazník je povinen zaplatit kupní cenu i v případě, že zboží nebylo zkontrolováno.

6. OBJEDNÁVKY

6.1 Základní vlastnosti, charakteristiky a návod k použití zboží na internetových stránkách jsou podrobně uvedeny na informační stránce konkrétního zboží nebo případně v návodu k použití přiloženém k výrobku.

6.2 Ceny produktů zobrazené na webových stránkách jsou uvedeny v HUF, včetně DPH a dalších veřejných poplatků, a jsou položkové (v hrubém). Pokud jsou webové stránky určeny pro zahraniční zákazníky, jsou ceny uvedeny v měně země, ve které se nachází místo objednání spojené s webovými stránkami. Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně vašich produktů. Během procesu objednávání je možné uplatnit speciální kupón poskytovaný poskytovatelem služeb nebo využít jiné slevy, které lze přičíst k ceně objednaného produktu.

6.3. Registrace není nutná pro objednání jednotlivých produktů. Zákazník může vybraný produkt přidat do svého nákupního košíku (souhrnný seznam objednávek) kliknutím na tlačítko “Přidat do košíku”. Obsah košíku lze zobrazit, jeho obsah (nebo část obsahu) lze odstranit kliknutím na ikonu odstranění vedle produktu. Zákazník poté zadá způsob doručení a platby a následně fakturační a dodací údaje. Zákazník může v jedné objednávce vložit do košíku až 10 produktů. Před odesláním objednávky může zákazník na souhrnné stránce zkontrolovat podrobnosti své objednávky, změnit fakturační adresu, zvolit způsob platby atd..

6.4. Objednávka je učiněna po kliknutí na tlačítko „Potvrdit objednávku”. Potvrzením objednávky vzniká zákazníkovi závazek učinit nabídku a obdržením potvrzujícího e-mailu vzniká závazek zaplatit způsobem uvedeným ve způsobech platby.

6.5 Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo měnit ceny produktů, které lze objednat na webových stránkách, s tím, že změna vstoupí v platnost současně se zveřejněním změny na webových stránkách. Změna nebude mít vliv na kupní cenu již objednaných produktů. Pokud poskytovatel služeb přes veškerou péči a opatrnost zobrazí na stránkách nesprávnou cenu, zejména cenu „0” Ft nebo „1” Ft, která je zjevně nesprávná, např. výrazně odlišná od obecně přijímané nebo odhadované ceny produktu, nebo která může být způsobena systémovou chybou, poskytovatel služeb není povinen dodat produkt za nesprávnou cenu, ale může nabídnout dodání produktu za správnou cenu, s jejímž vědomím může zákazník od nákupu odstoupit.

6.6 Poskytovatel služeb přijme objednávku pouze v případě, že zákazník vyplní všechna pole požadovaná pro objednávku. Pokud zákazník vyplní pole nesprávně nebo neúplně, poskytovatel služeb zašle chybovou zprávu. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za zpoždění dodání nebo jiné problémy či chyby způsobené nesprávnými a/nebo nepřesnými údaji v objednávce zákazníka. Zákazník bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že v případě nesprávné dodací adresy poskytovatel služeb neuhradí zákazníkovi náklady na dodání a zákazník nese náklady na opakované dodání na opravenou adresu.

6.7 Podáním objednávky zákazník zároveň prohlašuje, že souhlasí s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a je jimi vázán.

7. OPRAVA CHYB PŘI ZADÁVÁNÍ DAT

Zákazník má v kterékoli fázi objednávky až do jejího odeslání poskytovateli služeb možnost opravit případné chyby v zadaných údajích v rozhraní objednávky (v případě obsahu předchozí stránky stisknutím tlačítka „zpět”).

8. ZÁVAZNOST NABÍDKY, POTVRZENÍ

8.1 Přijetí objednávky (návrhu na uzavření smlouvy) zaslané zákazníkem potvrdí poskytovatel služeb zákazníkovi neprodleně prostřednictvím automatického potvrzovacího e-mailu, který bude obsahovat příslušné údaje o objednávce a ID objednávky. Tento potvrzovací e-mail pouze informuje zákazníka o tom, že dodavatel obdržel jeho objednávku.

8.2 Pokud zákazník již odeslal svou objednávku poskytovateli služeb a zjistí chybu v údajích obsažených v potvrzovacím e-mailu, musí o tom informovat poskytovatele služeb do 1 kalendářního dne. V takovém případě poskytovatel služeb objednávku odpovídajícím způsobem upraví.

9. PLATEBNÍ PODMÍNKY

9.1 Zákazník může za objednávku zaplatit bankovním převodem, platbou kreditní kartou nebo prostřednictvím služby PayPal, případně na dobírku/kreditní kartou po potvrzení objednávky. Podrobné informace o jednotlivých způsobech platby jsou uvedeny v části “Způsoby platby”.

9.2 Poskytovatel služeb automaticky zpracuje objednávku a v závislosti na zvoleném způsobu platby zašle fakturu e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem, a pokud se strany nedohodnou jinak nebo není-li v těchto VOP stanoveno jinak, dodá zákazníkovi zboží po připsání částky uhrazené zákazníkem.

9.3 Poskytovatel služeb vystaví zákazníkovi elektronickou fakturu po připsání zákazníkem uhrazené částky na účet, a to v závislosti na zákazníkem zvoleném způsobu platby na zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu (nebo na výslovné přání zákazníka poštou na zákazníkem uvedenou adresu). Zákazník souhlasí s vystavením elektronické faktury poskytovatelem služeb akceptací VOP. Tento souhlas lze odvolat jasným právním prohlášením adresovaným poskytovateli služeb. Jakmile je připravena faktura nebo žádost o platbu, kterou má zákazník zaslat elektronicky, poskytovatel služeb jej o tom vyrozumí e-mailem. Elektronickou fakturu, která není elektronicky podepsána, je zákazník povinen vytisknout a vést ji ve svém účetnictví jako papírovou fakturu.

10. ODPOVĚDNOST

10.1 V případě neúmyslného zveřejnění informací, které porušují právo zákazníka podle článku 13 zákona o ochraně práv zákazníků, poskytovatel služeb splní své oznamovací a odstraňovací povinnosti podle zákona o ochraně práv zákazníků. Poskytovatel služeb je rovněž povinen vyhovět každé žádosti orgánů veřejné moci nebo soudů v zákonných lhůtách.

10.2 Poskytovatel služeb vylučuje veškerou odpovědnost za jakékoli porušení ze strany zákazníka.

10.3. Vzhledem k možné přeshraniční povaze prodeje produktů se zákazník zavazuje, že při používání webových stránek bude postupovat v souladu s ustanoveními platných vnitrostátních právních předpisů. Pokud jakákoli činnost spojená s používáním webových stránek není povolena zákony země zákazníka, nese za takové používání webových stránek výhradní odpovědnost zákazník.

10.4. Pokud si zákazník všimne jakéhokoli závadného obsahu na webových stránkách, je povinen o tom neprodleně informovat poskytovatele služeb. Pokud poskytovatel služeb při svém jednání v dobré víře zjistí, že je zpráva oprávněná, je oprávněn informace neprodleně vymazat nebo změnit.

10.5 Poskytovatel služeb odpovídá za vady výrobků podle informací o ochraně spotřebitele.

11. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

11.1 Webové stránky a jejich vizuální, textový a strukturální design mají individuální originální charakter, a jsou proto chráněny autorským právem. Poskytovatel služeb je vlastníkem autorských práv k veškerému obsahu zobrazenému na webových stránkách: jakýmkoli autorským dílům nebo jiným duševním dílům.

11.2 Kopírování, ukládání nebo tisk obsahu webových stránek, ať už vcelku nebo po částech, na jakémkoli fyzickém nebo jiném médiu, je povoleno pouze s předchozím písemným souhlasem poskytovatele služeb.

11.3 Kromě práv výslovně uvedených v těchto VOP nezakládá registrace, používání webových stránek ani žádné ustanovení VOP zákazníkovi žádné právo na používání nebo využívání jakýchkoli obchodních názvů nebo ochranných známek na webových stránkách.

12. DALŠÍ USTANOVENÍ

12.1 Poskytovatel služeb je oprávněn kdykoli jednostranně změnit podmínky těchto VOP s budoucí účinností. Poskytovatel služeb informuje zákazníka o těchto změnách prostřednictvím webových stránek. Po změně je používání webových stránek podmíněno výslovným souhlasem zákazníka se změnami prostřednictvím webových stránek a způsobem, který je na nich uveden. V případě nové smlouvy se zákazník, který již smlouvu uzavřel, nemůže odvolávat na obsah dříve platných VOP jako na smluvní praxi zavedenou a uplatňovanou mezi stranami, a to ani v případě neposkytnutí výše uvedených informací.

12.2 Ve věcech neupravených těmito VOP mají přednost ustanovení maďarského práva, zejména občanského zákoníku, zákona o ochraně práv třetích osob a zákona C z roku 2003 o elektronických komunikacích (dále jen “zákon o elektronických komunikacích”).

12.3. S ohledem na čl. 6 odst. 2 nařízení (ES) č. 593/2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (nařízení Řím I), pokud právo místa obvyklého pobytu zákazníka jednajícího jako spotřebitel poskytuje zákazníkovi vyšší úroveň ochrany než maďarské právo, použije se ustanovení práva obvyklého pobytu spotřebitele.

Vstoupí v platnost dne 13.11.2020.

Multinvent Ltd.

Informace o ochraně spotřebitele

podle vládního nařízení 45/2014 (II.26.)

Práva a povinnosti uvedené v tomto oznámení se na Vás vztahují, pokud jste se společností uvedené v tomto oznámení uzavřeli smlouvu jako spotřebitel. Podle § 8:1 odst. 1 bodu 3 zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku (OZ) je spotřebitelem “fyzická osoba jednající mimo rámec své profese, samostatného výkonu povolání nebo podnikatelské činnosti”.

1. Obecné předsmluvní informace

1.1 Toto oznámení obsahuje podstatné podmínky a informace týkající se smluv uzavřených na dálku se společností Multinvent Ltd.

1.2 Informace o základních vlastnostech kupovaného výrobku naleznete na stránkách flatloop.com v popisu výrobku a v nabídce nebo potvrzení zaslaném společností.

1.3 Název a údaje o společnosti jsou uvedeny ve všeobecných podmínkách, které jsou součástí této brožury.

1.4 Celkovou výši ceny za sjednaný produkt včetně daně zjistíte v popisu produktu, při kontrole obsahu nákupního košíku během nákupu a v potvrzení objednávky.

1.5 Dodací podmínky a poplatky za dodání si můžete přečíst ve smlouvě o dodání, kterou Vám společnost zašle e-mailem po zaslání žádosti o cenovou nabídku společnosti.

1.6 Při vyřizování stížností bude společnost postupovat v souladu s ustanoveními zákona CLV z roku 1997 o ochraně spotřebitele (dále jen zákon o ochraně spotřebitele) a ustanoveními uvedenými v těchto informacích.

1.7 Informace o záruce na příslušenství, garanci a záručních podmínkách výrobku jsou uvedeny v této brožuře.

1.8 V případě nároku na ochranu spotřebitele vůči společnosti Multinvent Kft. se můžete obrátit také na smírčí orgán. Příslušným smírčím orgánem podle sídla společnosti Multinvent Kft. je Smírčí rada Obchodní a průmyslové komory Pešťské župy a Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkétár (http://panaszrendezes.hu/elerhetosegek/). Podle článku 20 zákona je smírčím orgánem příslušným pro smírčí řízení smírčí orgán v místě bydliště nebo sídla spotřebitele. Pokud spotřebitel nemá bydliště nebo sídlo v dané zemi, určuje příslušnost smírčího orgánu sídlo podniku, který je účastníkem spotřebitelského sporu, nebo orgánu, který je oprávněn jej zastupovat. Namísto výše uvedeného příslušného orgánu je k projednání sporu příslušný smírčí orgán určený v žádosti spotřebitele.

2. Informace o právu na odstoupení od smlouvy / zrušení smlouvy

2.1 Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

2.2 Své právo na odstoupení od smlouvy nebo na zrušení smlouvy nemůžete uplatnit: v případě výrobku, který není prefabrikovaný, který byl vyroben podle Vašich pokynů nebo na Vaši výslovnou žádost nebo který je zjevně přizpůsoben spotřebiteli;

2.3 Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba jiná než dopravce převezme zboží.

2.4 Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte zaslat jasné prohlášení o svém úmyslu odstoupit od smlouvy (například poštou, faxem nebo elektronickou poštou) na adresu uvedenou v tomto oznámení nebo můžete pro tento účel použít vzor oznámení o odstoupení od smlouvy uvedený v oddíle 4 tohoto oznámení. V případě oznámení poštou bere poskytovatel služeb při výpočtu lhůty v úvahu datum odeslání, v případě oznámení e-mailem datum odeslání e-mailu. Dopis je třeba zaslat doporučeně, aby bylo možné věrohodně prokázat datum odeslání. Poskytovatel služeb je oprávněn jednostranně určit kromě tohoto místa převzetí i další místa převzetí. Poskytovatel služeb je povinen udržovat vždy alespoň jedno kontaktní místo, na které lze vrátit výrobky, které prodává a kterých se týká vámi iniciované odstoupení od smlouvy. Poskytovatel služeb není schopen vyzvednout zásilku vrácenou na dobírku.

2.5. Právo na odstoupení od smlouvy/zrušení smlouvy uplatníte ve lhůtě, pokud zašlete oznámení o odstoupení od smlouvy/zrušení smlouvy před uplynutím výše uvedené lhůty.

2.6 Společnost Multinvent s.r.o. nemá kodex chování v souladu se zákonem o zákazu nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům.

2.7. Adresa pro vrácení výrobku v případě odstoupení od smlouvy:

  • Příjemce: MixPakk Ltd.
  • Adresa: H-1116 Budapest, Barázda u. 42. – Maďarsko

3. Právní účinky odstoupení od smlouvy/zrušení smlouvy

3.1 Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od obdržení Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy, veškeré Vámi zaplacené plnění včetně nákladů na přepravu (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých z důvodu, že jste si zvolili jiný způsob přepravy než nejlevnější standardní způsob přepravy nabízený námi). Použijeme stejný způsob platby jako při původní transakci, pokud výslovně nesouhlasíte s jiným způsobem platby; v důsledku použití tohoto způsobu platby Vám nevzniknou žádné další náklady. Vrácení peněz můžeme zadržet, dokud neobdržíme výrobek nebo dokud nepředložíte doklad o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.

3.2 Zboží musíte vrátit nebo doručit společnosti Multinvent Ltd. nejpozději do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud výrobek odešlete před uplynutím 14denní lhůty.

3.3 Přímé náklady na vrácení výrobku nesete Vy. Kromě nákladů na vrácení výrobku Vám nevzniknou žádné jiné náklady.

3.4 Za znehodnocení výrobku odpovídáte pouze v případě, že je způsobeno používáním nad rámec použití nezbytného pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku. Dodavatel může požadovat náhradu za amortizaci nebo přiměřené náklady vyplývající z použití nad rámec použití nezbytného pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.

4. Informace o záruce na příslušenství, garanci a záručních podmínkách výrobku

4.1. Záruka na příslušenství
  • V jakých případech můžete uplatnit právo na záruku?
    V případě vadného plnění ze strany společnosti Multinvent Kft. můžete vůči společnosti uplatnit nárok na záruku za výhodnost podle pravidel občanského zákoníku.
  • Jaká máte práva v rámci záruční reklamace?
    Podle své volby můžete uplatnit následující nároky:
    • Můžete požádat o opravu nebo výměnu, ledaže by to bylo nemožné nebo by to pro společnost znamenalo nepřiměřené dodatečné náklady ve srovnání s jiným požadavkem.
    • Pokud jste o opravu nebo výměnu nepožádali nebo jste nemohli požádat, můžete požádat o přiměřené snížení ceny nebo můžete nechat vadu opravit či vyměnit na náklady společnosti, případně v krajním případě odstoupit od smlouvy.
    • Můžete přejít z jednoho práva na záruku na jiné, ale náklady na přechod ponesete vy, pokud to nebylo oprávněné nebo pokud k tomu společnost neuvedla důvod.
  • Jaká je lhůta pro uplatnění záruky?
    Závadu nám musíte oznámit, jakmile ji zjistíte, nejpozději však do dvou měsíců od jejího zjištění. Měli byste si však uvědomit, že po uplynutí dvouleté promlčecí lhůty od data plnění smlouvy nelze uplatnit nárok z vady. V případě použitého zboží je tato doba uvedena na webových stránkách u daného výrobku, ale musí být alespoň jeden rok.
  • Na koho můžete podat žalobu?
    Nárok můžete uplatnit vůči společnosti (tj. Multinvent Ltd).
  • Jaké jsou další podmínky pro uplatnění Vašich práv ze záruky?
    Do šesti měsíců od data plnění neexistují jiné podmínky pro uplatnění Vašeho nároku na záruku než oznámení závady, pokud prokážete, že výrobek nebo služba byly poskytnuty společností Multinvent Ltd. Po šesti měsících od data plnění však budete mít povinnost prokázat, že vada, kterou jste zjistili, existovala v době plnění.
4.2. Záruka na výrobek
  • V jakých případech můžete uplatnit právo na záruku na výrobek?
    V případě vady movité věci (výrobku) můžete podle své volby uplatnit právo podle bodu 3.1 nebo reklamaci výrobku.
  • Jaká máte práva v rámci reklamace výrobku?
    V rámci reklamace výrobku můžete požadovat pouze opravu nebo výměnu vadného výrobku.
  • V jakých případech se výrobek považuje za vadný?
    Výrobek je vadný, pokud nesplňuje požadavky na jakost platné v době uvedení na trh nebo pokud nemá vlastnosti popsané výrobcem.
  • Jaká je lhůta pro uplatnění záruky na výrobek?
    Na uplatnění reklamace výrobku máte dva roky od data, kdy byl výrobek výrobcem uveden na trh. Po uplynutí této doby toto právo ztrácíte.
  • U koho a za jakých dalších podmínek můžete uplatnit nárok na záruku na výrobek?
    Záruční nárok na výrobek můžete uplatnit pouze u výrobce nebo distributora movité věci. Abyste mohli uplatnit nárok na záruku na výrobek, musíte prokázat, že výrobek je vadný.
  • V jakých případech je výrobce (distributor) zproštěn povinnosti poskytnout záruku na výrobek?
    Výrobce (distributor) je zproštěn povinnosti poskytnout záruku na výrobek pouze tehdy, pokud může prokázat, že:
    • výrobek vyrobila nebo uvedla na trh pro jiné účely, než je její okruh podnikání, nebo
    • vada nebyla zjistitelná podle stavu vědy a techniky v době uvedení na trh, nebo
    • vada výrobku je důsledkem uplatnění právního nebo regulačního požadavku.
  •  

Výrobce (distributor) musí prokázat pouze jeden důvod pro osvobození. Pokud je však jeho reklamace výrobku úspěšná, může uplatnit svůj nárok na záruku na vyměněný výrobek nebo opravený díl u výrobce.

V ostatních ohledech se vyřizování záručních nároků řídí ustanoveními vyhlášky 19/2014 (IV.29.) Ministerstva zemědělství a lesnictví Maďarské republiky o procesních pravidlech pro vyřizování záručních a pozáručních nároků týkajících se zboží prodaného na základě smlouvy mezi spotřebitelem a podnikatelem.

5. Vzor prohlášení o stažení

Vzor prohlášení o odstoupení od smlouvy podle nařízení vlády č. 45/2014 (II.26.)

(vyplňte a vraťte pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

Adresát:

Já/my, níže podepsaní, prohlašuji/prohlašujeme, že využívám/využíváme svého práva na odstoupení od následující smlouvy o koupi následujícího/následujících produktu/produktů:

Objednací číslo:

Datum uzavření smlouvy / datum přijetí: 

Jméno spotřebitele (spotřebitelů):

Adresa spotřebitele (spotřebitelů):

Podpis spotřebitele (spotřebitelů): (pouze v případě papírového prohlášení)

Datováno:

Kontakty zákaznického centra FlatLoop

Dostupnost zákaznického servisu: v pracovní dny 08-16h